تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

خبر جدید - تغییر شماره ها و کد شهرهای آذربایجان شرقی - تعرفه و قیمت جدید - تلفن ثابت - طرح هم کدسازی

  

 


 

حذف کد بین شهری داخل استان آذربایجان شرقی


مدیر عامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی گفت : در چارچوب طرح هم کد سازی از روز چهار شنبه مورخه 22/05/93 ساعت 22 کد بین شهری  تلفن های ثابت استان حذف و کد استان از 0411 به 041 تغییر خواهد یافت .

محمد فرقانی روز شنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: در اجرای این طرح تمام پیش شماره های شهرستان ها و روستاهای آذربایجان شرقی حذف می شود و شماره تلفن های ثابت نیز از هفت به هشت رقم افزایش خواهدیافت

وی ادامه داد: در پی این تغییرات  شماره تلفن های ثابت شهرستان های تبریز، آذرشهر، اسکو، بناب، مراغه، عجبشیر و ملکان باشماره سه و میانه، هشترود و چاراویماق باشماره پنج و همچنین  شهرستان های مرند ، جلفا ، شبستر ، سراب ، بستان آباد ، هریس ، اهر ، کلیبر ، ورزقان و خداآفرین  با شماره چهار شروع می شود.

فرقانی اضافه کرد: در این زمینه ، شماره تلفن 9090 و 9091 برای شماره تلفن های ثابت، شماره تلفن 9090-0411 برای تلفن های همراه اول و سامانه اینترنتی شرکت مخابرات استان به آدرس www.eatc.ir جهت اطلاع رسانی این تغییرات، فعال شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی گفت: سامانه پیامکی 300002862 نیز برای اطلاع رسانی در این خصوص فعال شده که با ارسال شماره تلفن مورد نظر توسط پیامک، شماره تلفن جدید از طریق پیامک ارسال می شود.

فرقانی یادآوری کرد: شماره تلفن های خدماتی سه رقمی همچون 110، 125 و 115 در اجرای طرح هم کدسازی تغییر نمی کند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از نظر فنی مزایایی برای شبکه مخابرات استان دارد، اظهارکرد: کاهش تعرفه های مخابراتی به دلیل حذف پیش شماره های درون استانی و سهولت در شماره گیری بین شهرستان ها از مزایای اصلی اجرای این طرح به شمار می رود

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی گفت: با اجرای این طرح هزینه مکالمات بین شهرستانی درآذربایجان شرقی به 30 ریال کاهش می یابد که در حال حاضر این رقم با توجه به میزان فاصله بین 195 تا 300 ریال است.

فرقانی در پایان گفت :‌ تعرفه های بین استانی با اجرای این طرح به 330 ریال کاهش می یابد و تفاوتی بین برقراری تماس با هیچ یک از استان های کشور وجود نخواهد داشت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد