تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

فیلم شیار 143 چهارشنبه از 14 آبان روی پرده سینماهای کشور رفته است.


 

 

شیار 143



کارگردان: نرگس آبیار


بازیگران: مریلا زارعی، مهران احمدی، جواد عزتی، گلاره عباسی، یداله شادمانی و حسام بیگدلو

خلاصه داستان: الفت چشم انتظار فرزند است که خبر خوبی از راه می‌رسد. اما امتحان بزرگ در راه است.

روایت کارگردان : من پیش از اینکه به فیلمسازی روی بیاورم به عنوان داستان نویس فعالیت می‌کردم و داستان‌های زیادی را هم در ژانر دفاع مقدس نوشتم. این موضوع باعث شد که اشراف زیادی را نسبت به فضای جنگ داشته باشم چون برای نوشتن هر داستان تحقیقات زیادی را انجام می‌دادم و سعی می‌کردم با دانش کافی در مورد آن موضوع بنویسم. سال‌ها قبل کتابی را به عنوان «اختر و روزهای تلواسه» نوشته بودم که کاراکتر زن این قصه شباهت زیادی را به « الفت»قصه شیار 143  داشت. در واقع من با پررنگ کردن شخصیت الفت و پرداخت به جزئیات فیلمنامه این کار را نوشتم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد